Hoe genereer je meer business door Marketing en Big Data?

Wilt u ook meer business generen door middel van marketing? Big Data ondersteunt de marketing en geeft u als bedrijf het inzicht en daardoor de mogelijkheden om mee te doen aan de veranderingen die plaatsvinden binnen de Smart Industry. Tegenwoordig draait alles om de klant en daarom is het belangrijk om te denken vanuit de klant. Wat houdt de klant bezig en welke reis maakt de klant voordat er een conversie plaatsvindt? Big Data geeft de mogelijkheid om klantwensen te herkennen en hierop de interne processen af te stemmen om het optimale uit marketing te halen. 

 

Waarom Marketing en Big Data inzetten?

 

  • Herkennen van de klantwens
  • Interne processen afstemmen

  • Het in kaart brengen van de klantreis

  • Opbouwen van een klantrelatie

  • Inzicht in de wensen van de afnemer 

Meld je aan: Marketing en Big Data ontbijtsessie

Programma ontbijtsessie

Tijdens de Marketing en Big Data ontbijtsessie raakt u geïnspireerd over de mogelijkheden van data en hoe u dit toepast in de marketingstrategie. Ook bespreken we hoe een goed uitgedachte customer journey direct bijdraagt aan het werven van nieuwe opdrachtgevers. Onze gastspreker, adjunct hoogleraar Constantinides, deelt zijn kennis over de nieuwste trends van Data en hoe de maakindustrie hier mee om kan gaan. De sfeer is open en ondernemers bespreken tegen welke problemen zij aanlopen en wij denken mee hoe de inzet van Marketing en Big Data hier een oplossing in kan bieden.  

Uiteraard zal er een uitgebreid ontbijt worden geserveerd. Enthousiasme, inspiratie, innovatie, netwerken en kennisdeling zijn sleutelwoorden voor deze sessie. De sessie wordt gehouden op woensdag 26 juni van 8.00 tot 10.00 uur bij Inextenzo, Haerstraat 125 in Oldenzaal. 

 

Inextenzo ontbijtsessie

Mede mogelijk gemaakt door.